Velkommen til de små ting i hverdagen

søndag den 2. oktober 2011

Stilhed i cyberspace

Vi har været uden for den digitale computerverden de sidste uger. Ikke af tvang, men af frivillig prioritering. Der har været ting som skulle nåes og gøres inden bestemte datoer og deadlines, som har kræves vores fulde opmærksomhed. Vi har nået dem til punkt og prikke og kan nu med ro i sindet gå efteråret og vinteren i møde. I de næste dage sætter jeg billeder ind af de mange ting der har optaget vores tid. I denne weekend nyder vi. Vi nyder vejet. Vi nyder hinanden. Vi nyder tiden og de hyggelige ting der popper op og kan gøres bare fordi vi har lyst. Lige om lidt kører vi i hver vores retning for at mødes igen om nogle timer.
Jeg kører ned og snupper min elskede søster lystig med i bilen og vi sætter kurs mod Kogenshus Kro, hvor vi skal tilbringe eftermiddagen i selskab med chefkokken, som skal vise os nye tips og trick i sylteverdenen. Uhh hvor jeg glæder mig. Sidst på ftermiddagen samles hele familien hos mine forældre til god mad og godt selskab. Hyggesøndag kom an!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar