Velkommen til de små ting i hverdagen

søndag den 27. marts 2011

En weekend med hurtige fødder.

Så kom søndag aften listende rundt om hjørnet med det skønne dagslys der holdt ved helt til kl. 20.00, skønt!!! De lyse nætter er i vente og vi glæder os. Lige som vi glæder os når efterårets hygge og mørke kryber sammen om os ser vi med stor fryd frem til de lange lyse aftner med den skønne forårsduft i luften.
Weekenden er blevet godt brugt. Bl.a. på flisekiggeri til brusekabinen, tilkobling af radiatore og toilet på 1. salen, vinduespudsning, en 10 km's gåtur i hyggeligt selskab med min dejlige svigermor, et kig indenfor hos et par kære bekendte i ny bolig, lidt ukrudtslugning i haven i morgensol, samling af et skabselement til badeværelset, sofahygge, en super hyggelig søndag aften hos mine skønne forældre med søster-lystig og hendes dejlige familie - lillebror er på udenlands i denne uge, og sidst men ikke mindst; en total oprydning i garderobeskabene.
Sidstnævnte har været en åbenlys konstatering af, at jeg bare er dårlig til at skille mig af med ting, også selv om de ikke har været brugt i adskillige år. Jeg vidste det egentlig godt. Jeg har måske bare betragtet det som lidt en god vane, at man ikke bare smider ting ud til højre og venstre, for det kunne jo være at man måske engang..... Ja ja, jeg kan godt høre det. Men i dag er der også blevet ryddet ud med ekstremt hård hånd og sikken en plads og orden det har givet.
Nu vil jeg passe på sofaen lidt for derefter at ramme min dyne om ikke så længe. Lige rundt om hjørnet venter en helt ny uge som bla. byder på strikkeklubaften, bøtteparty hos en super skøn pige, overtagelse af vores nye grund og besøg af min fars søskende. Uhh, jeg glæder mig allerede, mandag kom frisk!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar