Velkommen til de små ting i hverdagen

fredag den 11. februar 2011

Weekend ahh...

Det fredag og forud ligger en en dejlig åben weekend der byder på masser af hygge. I aften er der impulsiv aftensmadskomsammen med gode venner, skønt når sådanne invitationer kommer dumpende. Lørdag byder på tøse-hygge-tur til Åshus med min de to skønneste damer, min søster og min mor for mit vedkommende og for Anders står den på arbejde med gode venner og store tunge maskiner, det er noget der passer ham gevaldig godt. Resten af weekenden ligger frit og åben for hvad der nu måtte indtræffe sig af gode ideer og initiativer, dejligt! Jeg pusler med små tanker om en eventuel omrokering på kontoret, men det er Anders ikke indviet i endnu, så det er ikke sikkert han er helt enig. Nu må vi se.
Weekend kom an!
Glædelig fredag til dig derude;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar