Velkommen til de små ting i hverdagen

torsdag den 6. januar 2011

Bare en lille smule stolt...


Blomster og grønne planter har vi jo alle sammen nogle af i vores beboelser i større eller mindre grad og når man, som jeg, ikke ejer skyggen af det, der så fornemt hedder "grønne fingre", så skal der ikke så meget fremgang til at kalde smilet frem.

Disse to her har været nogle stædige krabater i den tid de har boet i min stue. Ret skal være ret, så jeg må jo nok indrømme, at det nok er hændt fra tid til anden, at de måske har prøvet at blive lidt tørre i jorden fordi vandingen af ukendte årsager har været lidt forsinket. Men ikke desto mindre så er de på magisk vis fulde af knopper og udsprungne blomster lige nu. Det pynter en hel del, så jeg smiler til dem og håber på det opfordre dem til at komme i blomst lidt oftere end hidtil.

God aften til dig;)

1 kommentar:

  1. super dejlig at møde dig herinde og sikken en fin blog jeg glæder mig til at følge;)

    SvarSlet