Velkommen til de små ting i hverdagen

lørdag den 8. januar 2011

En god investering.

Indrømmet! Jeg kan godt lide sko. Alle slags sko. Flade sandaler, sneakers, stiletter, lange støvler osv osv. Jeg køber dog ikke bare sko for at købe sko. Jeg har det krav at de skal sidde ordenligt på mine fødder og jeg skal kunne holde ud at have dem på en hel dag ad gangen, ellers bliver de kasseret.
Den nyeste investering fra i går, hvor turen gik til Århus med lillebror, den omhandler også sko. Dog nogle af de mere praktiske af slagsen.
Her er de! Mine nye Salomon støvler! En helt fantastisk fornemmelse at få på fødderne. Jeg har haft dem på hele dagen inden for under lørdagsrengøringen og jeg må sige, at jeg har faktisk ikke den store lyst til at tage dem af igen, hvis ikke lige det var fordi det er udendørs fodtøj. Det er helt sikket en god investering! Så nu er mine fødder igen sikret tørvejr resten af regnsæsonen, efter at de gode gamle støvler måtte give op efter 6 års tro tjeneste, og jeg er allerede så småt begyndt at glæde mig til at have dem med mig på sommerens vandretur. 
God weekend til dig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar