Velkommen til de små ting i hverdagen

tirsdag den 21. juni 2011

Hyggedage

De sidste dage har været fyldt med en masse hygge med en masse af de skønne dejlige mennesker, som jeg er så heldig at have i mit liv. Det har været nogle skønne dage med masser af livsbekræftende latter og godt humør.
Fra torsdag til fredag havde vi afslutning for alle mine skønne unger på mit arbejde, der lige om lidt forlader os for at fortsætte deres videre færd i den store verden. Vi havde den hyggeligste fest med masser af flotte prinser og prinsesser i smuk påklædning, masser af god mad og dans. Afslutningen var inklusiv overnatning og heldagstur i skoven dagen efter, så det var nogle trætte med oplevelsesfyldte unger vi sendte med forældrene hjem fredag eftermiddag.
Fredag aften havde vi besøg af min dejlige veninde og hende hyggelige bedre halvdel, så aftenen bød på god mad (forhåbentlig syntes de også det), lidt våde vare og masser af snak og grin, lige som vi aller bedst kan lide det.
Lørdagen stod i madlavningens tegn for søndag var der inviteret 16 mennesker til morgenmad i anledningen af af forfatteren til denne blog snart bliver et år ældre. Og søndag var bare helt igennem rigtig rigtig hyggelig og fyldt med mennesker som betyder meget for mig.
 
 


Dagen i dag er så dagen, hvor jeg bliver ældre og den har indtil videre også været rigtig skøn med mange dejlige hilsner, søde kolleger og helt uventede skønne besøg.

Lige om lidt kommer der måske helt sikkert flere skønne mennesker ind af døren....Jeg glæder mig!


Rigtig dejlig tirsdag til dig derude;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar