Velkommen til de små ting i hverdagen

fredag den 12. august 2011

Ny kalender undervejs

De ledige timer i går aftes blev brugt til at lave nye kalendersider til resten af året. Nogle gange bliver jeg simpelthen så træt af, at en stor del af de papirvare vi får indenfor i hjemmene er overklisteret med alaskens reklamer for mangt og meget. Den samme problematik gjorde sig gældende den anden dag, da jeg var på udkig efter en såkaldt familiekalender, altså sådan en med rubrikker til flere personer. Dem jeg kunne opstøve var enten med reklametryk diverse steder eller også var der nogle mærkværdige stregtegninger på, som mit blotte øje ikke kunne finde hoved og hale i. Måske om det bare er mig der er ude på kalendermarkedet på den gale årstid, men resultater blev i hvert fald, at jeg gik hjem uden kalender og med tanken om, at det kunne da også være jeg selv kunne lave en....UDEN reklamer på vel at mærke.

Og som tænkt så gjort. Så her et par dage senere ser projektet sådan ud;





Nu er det blot sammensætning og ophængning der mangler. Måske man skulle give sig i kast med det når arbejdsdagen er overstået...

God fredag;)














Ingen kommentarer:

Send en kommentar