Velkommen til de små ting i hverdagen

mandag den 8. august 2011

Tidlig morgensol

Mandag morgen banker på og hverdagen står for døren. Jeg glæder mig! Glæder mig til at komme tilbage til mine dejlige unger og mine skønne kolleger, selv om jeg må undvære hende der mangler;( 
Morgenen byder på en klar sol der titter frem gennem skyerne efter en nat med til tider kraftig regn, så mon ikke alting er vandet godt igennem.
Jeg er vild med første dag efter ferien. Dermed ikke sagt at ferein ikke har været helt fantastisk og skøn, for det har den altså helt bestemt. Der er bare noget helt specielt over den første dag efter sommerferien, hvor vi igen slår i gang med dagligdagens rutiner. Hvor der ligger et nye måneder foran os helt klar til at blive fyldt ud med aftaler og skønne aktiviteter. Hvor sommeren går på hæld og det smukke efterår venter lige rundt om hjørnet. Uhm...

Solen skinner, cyklen venter og jeg er pakket og klar! Rigtig god mandag til dig;)

1 kommentar:

  1. Håber du havde en skøn første dag efter ferien søde;) jeg savner dig;)

    SvarSlet