Velkommen til de små ting i hverdagen

torsdag den 14. juli 2011

Alene hjemme, kage-hygge-bagning og evig undren.

Jeg har huset helt for mig selv i aften. Gemalen er stadig på arbejde. Der er dømt mig-tid. Der er bagt (forhåbentlig) skønne kager til ferie-kollegerne i morgen.




Der er vasket to maskinerfuld tøj og der er lagt et helt fantastisk smukt gulvtæppe på oppe på 1. salen.
Lyset og blitzen snyder lidt i forhold til farven som her ser lidt lysere ud end den egentlig er. Den er en utrolig smuk mørk koksgrå. Det er bare blevet så fint!

Ud over det er der efter utallige forsøg igen dukket en evig undren op omkring hvorfor pokker det er så svært at lave en fransk manicure på sig selv... jeg har prøvet det før...mange gange...og resultatet er stadig det samme...det fungerer ikke.....det er bare svært! Så nu er mine negle endnu en gang pæne klippede og slebne og uden lak....

Men bortset fra lidt såret stolthed og en overskreden tålmodighed, så er dagen nu stadig hyggelig.
Den har også budt på et hygge-opkald fra en af de skønneste piger i min verden. En pige som jeg har kendt det meste af mit liv og som jeg i højeste grad nyder at have i mit liv, selv om distancen mellem vore bopæle ind i mellem er stor. Opkaldet i dag resulterede i et spontant møde i morgen, uhh jeg glæder mig allerede rigtig meget!!

Nu kalder sofaen og jeg vil smække stængerne i vejret og nyde et par stykker af den skønne chokolade, jeg fik foræret til min fødselsdag af en helt fantastisk kvinde som jeg er så heldig at have i min hverdag .
Og ja det er rigtig set, bag chokoladen står et stort glas iskoldt mælk. Jeg er endnu ikke blevet så voksen at jeg har lært at drikke kaffe eller the og min fortrukne drik til god chokolade er altså iskoldt mælk, uhm.

Rigtig god torsdag aften til dig. Lige om hjørnet venter en skøn-herlig weekend. Lige om lidt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar