Velkommen til de små ting i hverdagen

tirsdag den 19. juli 2011

Tidlig tirsdag

Det blev en tirsdag som man sjældent møder i vores fag. En af dem hvor man pludselig får tidligere fri end beregnet. En tirsdag som pludselig ligger frit åben for impulsive aktiviteter ud over dem der allerede var planlagt. Så defor ser dagsordenen allerede sådan ud:
  • Der er afleveret bøger og lånt nyt spændende inspiration på biblioteket.
  • Der er aflagt fødselsdagsvisit hos en skøn kvinde jeg kender, som bliver et år ældre i dag.
  • Der er læst 2 kapitler i den spændende krime jeg er i gang med.
  • Der er ført indtil flere samtaler med en dame på kommunen ang. kloak og samlebrønd.
  • Der er sat vasketøj over som også snart er færdigt og klar til at blive hængt til tørring.
  • Trappen op til 1. salen er efter 3/4-års indespærrethed blevet befriet for det beskyttende lag papir der var sat på den for at beskytte den mod byggerodet.
  • 2 salen, som bliver brugt til opbevaring er blevet invaderet og gennemsøgt for at finde alt mit stof.
Og klokken er ikke engang 15,00 endnu. Helt fantastisk!
Nu lyder det som om mit stof sjældent bliver brugt, men faktum er at mit syrum (læs: hele den ene halvdel af førstesalen) blev pakket sammen og akiveret på 2. salen i vinters da Projekt 1. sal blev sat i gang og hvis sandt skal være så er det heller ikke meget sygning det er blevet til siden. Men i dag skal det være! helt bestemt og lige nu! Men gad vide hvad det skal være......


1 kommentar:

  1. åhh hvor skønt og sikke en lækker symaskine;) hvad blev det min til?

    SvarSlet