Velkommen til de små ting i hverdagen

torsdag den 21. juli 2011

Dagens hygge

Torsdag eftermiddag bød på en gå tur i det gode vejr. På turen havde jeg hyggeligt selskab af min mor og deres hund samt min søsters hund som er ferie-hund hos dem i denne uge.
Turen gik omkring søen, hvor naturen viste sig fra sin skønneste side.





Har også et super skønt billede af min fantatiske mor og de 2 firbenede venner men som min  mor så klart udtrykker det, så 'skal hun dælme ikke på den der blog' så det beholder jeg helt for mig selv.
Efter endt gåtur hvor det endte med at ferie-hunden næsten måtte bæres hjem pga. træthed, gik turen hjemad mod gemalen og aftensmadfremstilling, som i aften ikke stillede de helt store krav til gastronomisk tænkning, men som alligevel blev meget velsmagende og ikke mindst sundt!
Fuldkornstortilla med krydret oksekød, salat, friskrevet ost og hjemmelavet guacamole, mums.
I morgen er det fredag og ikke hvilken som helst fredag... det er gå-på-ferie-fredag!!! og det er helt bestemt en meget velkommen fredag, uha hvor vi glæder os!! Det er lige om lidt... vi skal bare lige sove og så på arbejde og så 3-2-1 ferie ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar